Kurzy pro fotografy

NABÍDKA KURZŮ PRO FOTOGRAFY

Termíny

NA SKUPINOVÉ KURZY
12. 5. - HRADEC KRÁLOVÉ, 26.5. -NÁCHOD
Více info o kurzech

Termíny

NA KURZY ÚPRAVY

kolín

19.1., 16.2 a 17.3
Více info o kurzech

Termíny

NA WORKSHOPY

sKUPINOVÝ KURZ

Základní kurz fotografování pro začátečníky.
Kurz je zaměření na teorii, ovládání fotoaparátu a samotné fotografování psů.
Kurz je zaměřený primárně na fotografování psů v praxi jak v portrétu, tak při pohybu.

Více info zde

WORKSHOPY A KLUB

Workshopy pro pokročilé fotografy, kteří se chtějí zdokonalovat ve focení psů. Workshopy jsou vždy zaměřené na určité téma.

Více info zde

KURZY ÚPRAVY FOTOGRAFIE

Kurz zaměřený na úpravu psí fotografie v programu Adobe Lightroom a Photoshop.

Více info zde

 

INDIVIDUÁLNÍ KURZY FOCENí a úpravy

Kurz šitý na míru vám, vašim časovým možnostem a potřebám jak při fotografování, tak při úpravě.

Více info zde

individuální workshop

Už nějakou dobu fotíte a potřebujete motivaci? Nemůžete se hnout z místa a potřebujete poradit kam dál? Nevíte si rady jak začít podnikat s focením psů, nebo si chcete zařídit svůj ateliér a nevíte jak na to?
Ráda pomůžu, poradím, ukážu 🙂
Cena je individuální dle požadavků – stačí mi napsat email 🙂

Co by vás mohlo zajímat o kurzech?

Doporučené vybavení je digitální zrcadlovka (bezzrcadlovka) a alespoň jeden objektiv. Ideální je portrétní objektiv (krátké ohnisko) a tele objektiv (zoom).

Ano, kurzy jsou určené i pro naprostého začátečníka, který nikdy nedržel zrcadlovku v ruce. Workshopy pak pro pokročilejší.

Na kurzu probíráme vše od začátku – je tedy vhodný i pro úplné začátečníky. Workshop už je spíše samotné focení psů a zdokonalování se v praxi. Na workshopu se předpokládá, že máte základní znalosti o ovládání foťáku a umíte si vše nastavit sami. Workshopy jsou vhodné pro pokročilé fotografy.

Polovina kurzu/workshopu se platí předem jako záloha a zbytek se poté doplácí na místě. Členství v klubu se platí celé hned.

Kurz/workshop se může ve výjimečných případech přesunout, zejména kvůli počasí.
V takovém případě se hledá náhradní společný termín, který vyhovuje všem. Pokud by vám náhradní termín nevyhovoval, záloha vám bude vrácená v plné výši.
V případě zrušení kurzu z vaší strany je záloha nevratná. 50% ze zaplacené zálohy lze převézt na další kurz (roční platnost), nebo za sebe můžete najít náhradu.

Ano, ale jen na Individuální kurz je možné vystavit poukaz. Poukazy mají platnost rok od zakoupení. Poukaz je možné po propadnutí prodloužit na rok od data vypršení platnosti za 50% z ceny kurzu.

Ne. Nejsem zastáncem papírových ocenění, ale předaných vědomostí.
Nejsem žádný certifikovaný školitel a nemyslím si, že by vám papír o absolvování kurzu k něčemu byl. Jsem fotografka, která vám předá své vědomosti z praxe focení psů.

Kurzy vypisuji po celé ČR podle toho, jaký je zájem. Pokud se sejdou alespoň tři lidé, mohu kurz vypsat téměř kamkoliv.
Je ale potřeba počítat s tím, že se cena navýší o cestovní náklady a bude rozdílná, pokud pojedu do Ostravy, nebo do Mladé Boleslavi. Pokud máte zájem o kurz ve vašem městě, napište mi.