Kurzy pro fotografy

Kurzy fotografování

Kurzy fotografování zaměřené přímo na fotografování psů pro začátečníky i pokročilé fotografy.

základní kurz

Základní kurz fotografování pro začátečníky.
Kurz je zaměření na teorii, ovládání fotoaparátu a samotné fotografování psů.
Kurz je zaměřený primárně na fotografování psů v praxi jak v portrétu, tak při pohybu.

WORKSHOPY

Workshopy pro pokročilé fotografy, kteří se chtějí zdokonalovat ve focení psů. Workshopy jsou vždy zaměřené na určité téma.

ÚPRAVA FOTOGRAFIE

Kurz zaměřený na úpravu psí fotografie v programu Adobe Lightroom.

 

KLUB ANETA-FOTO

Členství v mém klubu fotografů, kdy pořádám několik workshopů focení psů na různá témata, kterých se můžete účastnit.

 

Co by vás mohlo zajímat o kurzech?

Doporučené vybavení je digitální zrcadlovka a alespoň jeden objektiv. Ideální je portrétní objektiv (krátké ohnisko) a tele objektiv (zoom).

Ano, kurzy jsou určené i pro naprostého začátečníka, který nikdy nedržel zrcadlovku v ruce. 

Polovina kurzu se platí předem jako záloha a zbytek se poté doplácí na místě.

Kurz se může ve výjimečných případech přesunout, zejména kvůli počasí.
V takovém případě se hledá náhradní společný termín, který vyhovuje všem. Pokud by vám náhradní termín nevyhovoval, záloha vám bude vrácená v plné výši.
V případě zrušení kurzu z vaší strany je záloha nevratná. 50% ze zaplacené zálohy lze převézt na další kurz (roční platnost), nebo za sebe můžete najít náhradu.

Na individuální kurzy focení je možné vystavuji běžně poukazy na focení. Poukazy mají platnost rok od zakoupení. Poukaz je možné po propadnutí prodloužit na rok od data vypršení platnosti za 50% z ceny kurzu.

Nejdříve si sedneme a probereme teorii a nastavení fotoaparátu. Potom jdeme fotit. Kurz neprobíhá většinou na jednom místě, ale chodíme a vybíráme vhodná místa na focení pohybu a portrétu, kdy nám stojí modelem jeden, či více psů a já vám říkám co a jak. Vše co vím o focení, vám povím ať už jde o focení jako takové, nebo třeba o tom, jak si vybudovat vlastní jméno a focením si třeba jednou přivydělávat. Kurz fotografování trvá přibližně 4-6 hodin.

Osobně tuto variantu nedoporučuji minimálně pokud nemáte někoho, kdo bude se psem pracovat. Pro psa je kurz psychicky náročný, protože se musí soustředit po celou dobu kurzu a musí poslouchat, což psy po delší době už nebaví. A takový kurz může trvat klidně i čtyři a více hodin. Pokud se jedná o individuální kurz, je to samozřejmě na vás, ale je potřeba odhadnout poslušnost vašeho psa a zvážit, zda bude v odložení na místě delší dobu, i když si vy budete v leže nastavovat svůj fotoaparát. Zda bude možnost ho fotit i v pohybu a zda ho nebude zajímat spíše okolí, než pozování před foťákem. Na hromadné kurzy toto nedoporučuji už vůbec, protože kolem bude spousta jiných lidí a psů a hlídat psa a ještě fotit se opravdu moc nedá. Takže suma sumárum – ANO, pokud máte velmi dobře zvládnutého a ovladatelného psa. ANO, pokud máte někoho, kdo bude se psem pracovat a bude ho poslouchat. NE,  pokud si nejste jistí. V případě individuálních kurzů je možnost fotit mého psa (pouze u mě – Kouřim) a nebo požádat někoho z vašeho okolí, kdo by chtěl pěkné fotky, aby vám propůjčil sebe a svého psa po dobu konání kurzu.

Ne. Nejsem zastáncem papírových ocenění, ale předaných vědomostí.
Nejsem žádný certifikovaný školitel a nemyslím si, že by vám papír o absolvování kurzu k něčemu byl. Jsem fotografka, která vám předá své vědomosti z praxe focení psů.

Dárkové poukazy je možné zakoupit v tištěné podobě v ateliéru v Kolíně, nebo v elektronické podobě.
Každý poukaz má platnost rok od zakoupení.
V případě propadnutí poukazu se může platnost prodloužit.
Cena prodloužení je 30% za půl roku a 50% za rok z aktuální ceny fotografování od doby propadnutí poukazu.