Kurzy

NABÍDKA KURZŮ FOTOGRAFOVÁNÍ PSŮ  A ÚPRAVY FOTOGRAFIÍ

Individuální kurz fotografování pro začátečníky i pokročilé

Náplň:
Fotografický kurz se vším všudy od vysvětlení nastavení fotoaparátu na MANUÁLNÍ režim, po fotografování psů v praxi.
Jak si nastavit fotoaparát při focení akčních psů, jak se poprat s ostřením, jak vyzrát na clonu, jak fotit černého a bílého psa a mnoho dalšího…
Kurz je určen i pro začátečníky, kteří se s fotoaparátem seznamují – vše vám vysvětlím a vše si budete umět na konci kurzu nastavit sami.
To všechno samozřejmě doprovází fotografování psů v praxi – pohyb, portrét, výběr správného místa, práce se světlem, efekty ve fotografii, práce se psem atp.
Kurz je individuální přesně podle vašich potřeb – na své si příjde začátečník i pokročilý fotograf.
Kurz se dá spojit s kurzem na úpravu fotografií v programu Adobe Lightroom.
Na kurzu je možné fotit i vaše psy, pokud mají poslušnost a odložení, nebo mohu poskytnout svého modela – amerického stafforda Cliffa, který je na focení zvyklý.

Místo:
Kdekoliv podle domluvy.
Většinou jezdím za klienty domů, abyste se cítili co nejlépe a mohli jsme třeba fotit i vaše pejsky…

Cena:
2000,-/4-6 hodin fotografování
800,-/1-2 hodiny úpravy fotografií v Adobe Lightroom v rámci kurzu
Kurz lze darovat formou voucheru jako dárek.

Individuální kurz úpravy fotografie v programu Adobe Lightroom

Náplň:
Naučím vám, jak efektivně využívat možnosti programu Adobe Photoshop Lightroom.
Naučíte se jednodušše třídit fotografie pomocí atributů, hromadné mazání, hromadné úpravy, lokální úpravy, práci s barvami…
Na konci kurzu budete umět upravit fotografii jako profík, budete umět zachránit tmavou fotografii, budete umět upravit oči psa tak, aby zaujaly každého diváka,
prostě se naučít perfektně ovládat nástroje, které tento skvělý program nabízí.
Kurz je individuální, takže bude na vše dostatek času a budu se plně věnovat jen vám.
Individuální kurz úpravy lze spojit s kurzem fotografování.

Požadavky:
Je potřeba mít nainstalovaný program Adobe Photoshop Lightroom.
Lze zakoupit jednorázově (třeba na Alze – cena je okolo 2000,-), nebo se dá předplatit za 300,-/měsíc spolu s Adobe Photoshopem na www.Adobe.com – tuto variantu doporučuji
pokročilejším fotografům, kteří využijí i Photoshop. Výhoda předplatného je, že se program aktualizuje na nejnovější verze.
Můžete vyzkoušet i zkušební verzi.

Místo:
Kdekoliv podle domluvy, případně přes Skype.

Cena:
1500,-/4-5 hodiny/samostatně
800,-/v rámci individuálního kurzu spolu s focením
Kurz lze darovat formou voucheru jako dárek.

Hromadné jednodenní kurzy fotografování psů

Náplň:
Hromadné kurzy jsou určeny všem začínajícím i pokročilým fotografům.
Na kurzu přistupuji ke každému individuálně a ani úplný začátešník nemusí mít strach, že nebude stíhat.
Na začátku kurzu vysvětlím teorii, kterou v průběhu kurzu uvádíme do praxe. Fotíme psy v pohybu, hledáme vhodná místa na portréty, probíráme vhodnou kompozici fotografie a zaměřujeme se na všechny aspekty dokonalé psí fotografie. Během kurzu jsem samozřejmě všem k dispozici ohledně otázek.
V průběhu kurzu probíráme již nafocené fotografie a říkáme si co zlepšit. V druhé polovině kurzu už nechávám účastníky aby sami rozhodovali o průběhu kurzu a o tom, co se bude fotit a jen radím. (I když se kolikrát neudrřím, když vídím nějaké opravdu zajímavé místo, nebo se mi v hlavě zrodí nějaký crazy námět na fotku :)
Komu vyhovuje spíše samostatná práce, doporučuji individuální kurz :)

Požadavky:
Zrcadlovku a ideálně tele-objektiv se zoomem, či delším ohniskem.
Portrétový objektiv (pevný, nebo zoom s kratším ohniskem).

Místo:
Nárazově po celé ČR
Seznam aktuálních kurzů můžete sledovat na FB stránkách: https://www.facebook.com/pg/Anetafoto/events/
Lze domluvit i pro skupinky (3 a více osob)

Cena:
1500,-/4-6 hodin

Roční školy fotografování psů (pro rok 2018 zatím nevypsané)

Náplň:
Roční školy fotografování psů probíhají celý rok vždy 1 – 2 x za dva měsíce. Úžasné na tom je, že se uvidíme celkem 6x a naučíme se prostě všechno.
Každý kurz bude zaměřený na jiné téma. Kurz bude probíhat vždy 4 hodiny o víkendu (i když jak se znám, tak 4 hodiny nám stačit nebudou :)
Seznámíme se a budeme probírat absolutně všechno abyste se dostali tam, kam chcete.
Budu vám k dispozici po celý rok a je možné se domluvit s celou skupinkou třeba na focení štěňat nebo třeba koní.
Fantazii se meze nekladou. Jeden z kurzů také vyjedeme na nějakou psí sportovní akci abychom se naučili fotit pořádně i psí sporty.
Jako na všech mých kurzech se budu snažit především o co nejlepší a přátelskou atmosféru.
Hned druhý kurz bude zaměřený na úpravu v programu Adobe Lightroom.
V rámci kurzu lze navštívit i můj ateliér a zkusit si focení i tam.

Požadavky:
Zrcadlovku a ideálně tele-objektiv se zoomem, či delším ohniskem.
Portrétový objektiv (pevný, nebo zoom s kratším ohniskem).
Notebook a nainstalovaný program Adobe Lightroom.
Lze zakoupit jednorázově (třeba na Alze – cena je okolo 2000,-), nebo se dá předplatit za 300,-/měsíc spolu s Adobe Photoshopem na www.Adobe.com – tuto variantu doporučuji
pokročilejším fotografům, kteří využijí i Photoshop. Výhoda předplatného je, že se program aktualizuje na nejnovější verze.
Můžete vyzkoušet i zkušební verzi.

Místo:
BRNO a PRAHA
Začátek duben-květen.

Cena:

 

CHCETE DOSTAT UPOZORNĚNÍ NA EMAIL, AŽ SE BUDE KONAT KURZ VE VAŠEM MĚSTĚ?
kontaktujte mě přes email: Aneta.Jungerova@gmail.com

 

One Commentto Kurzy

  1. Martin Wagner napsal:

    Marně vzpomínám kdy mi nějaký kurz, nebo školení dalo tolik jako kurz focení a úpravy fotek u Anety. Díky kurzu jsem odhalil několik praktických funkcí na foťáku, spoustu tipů, triků a postupů jak fotit pohyb i portréty pejsků. A úprava fotek v Lightroomu? Paráda – jednoznačně doporučuju a děkuju :-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>